Stressad

Varför känns det ibland som att man inte har någon tid över utan att man varje dag har något inplanerat ? Jag har ju inte det men eftersom man faktiskt har mycket o göra så känns det så. Gillar det inte alls och man blir lätt trött i huvudet, o lite sne ;)

Vad har hänt sen sist ? Jag kommer inte riktigt ihåg när jag skrev det sista inlägget men det var väl alldeles för länge sen iallafall hehe :) Jag tror att detta inlägg inte kommer vara så mycket text utan mest bilder :) Man säger ju att bilder säger mer än 1000 ord... isåfall lär de bli ett sjuhelvete inlägg haha.

Strax efter det förra inlägget hade vi lite BBQ på gitarrvägen med vännerna, mycket trevligt och en sån spontan grej som jag personligen tycker borde göras lite oftare vid tillfälle. Drack pilsner, ja mycket pilsner o nån grogg sen var man rätt bra i gasen. Det kändes så dagen efter iallafall hehe. Lite bilder här från kvällen.

image44
Lite BBQ, Kalle, Danne o Holst

image45
De ska lära sig i tid !! Ja, gör som Pappa nu :)

image46
Kött e gott, vin e gott o potatissallad e gott :D

Bävern har gått och blivit duktig, men det är inte så svårt nu med det relativt schyssta vädret vi har. Är ute o springer x-antal gånger i veckan nu när jag inte riktigt får tillfälle att spela innebandy med jobb eller squash med Kalle (de har stängt hallarna till hösten :( ) och det är bannemej bra gjort om jag får säga det själv, för springa är inte direkt det roligaste i livet, men det går :).

Äntligen, ja fan antligen fick jag tummarna ur röven med lite hjälp av Jeanette och gick o köpte mig en sprillans ny gitarr. Har varit många vänder på musikbörsen på nätet och till sist föll jag för en IBANEZ för 4500 spänn.. jälligt schysst gitarr för det priset om jag får säga det själv. Helt plötsligt blev det förbannat jäkla kul att spela på elguran igen, har mest suttit med den ackustiska. Ja riffen flyger ur en så grannarna får passa sig och pensionerernas löständer flyger ner i strupen på ålderdomshemmet här rakt över. En liten bild på en fokuserad Bäver, med gitarr :)

image47
Me like denna gura :D

image48
Guitar-Vishnu 1

image49
Guitar-Vishnu 2

Lilla Elias fyllde hela 3 år och det firades på ett vuxet vis. Började med lite presenter, Elias kom springandes när jag, jeanette o micke kom och hoppades på paket. Vi sa att det är Kalle o Monika som har dem och inte vi så han får vänta... den lille krabbaten sprang direkt till Mamma och började gråta haha, så söt han e... lite tröst och en Kalle med våra paket så blev allt bra :) Han fick en skejtar outfit och en minibräda... Watch out Tony Hawk. Dagen blev kväll, saft till grogg, äppel juice till öl och Kaffe till..... Kaffegök. Mycket trevlig kväll som slutade på Etage och Bävern kom inte hem förän kl 06.00 på morgonen, det var inte igår och jag känner att åldern börjar ta ut sin rätt.. men fasen va kul de va :D.

image50
Mamma, Pappa, Barn

image51
Kalle & Elias leker med Elias present



image53
Ryssen ville också leka lite :)


image52
Ser det ut som vi har fest eller ?




Så mycket mer händer inte just nu, dagarna flyter på och det är väl som det e... kommer ta låååång tid att vänja sig, om man någonsin gör det. E ett jäkla helvete ibland när tankarna gör sig påminda ! Usch !

Med detta säger jag: Bäverklapp -> peace out !

Dagens omgjorda klassiker: Green Day - Working Class Hero

image55
Jeanette gillar Wii :D

image56
Eller var det bara ett plagiat ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0