Lite bilder från hösten

Som utlovat kommer här lite bilder... eller ja, ganska många bilder :)

Nu har vi börjat få iordning lite här och börjar faktiskt trivas. Idag trivs man extra bra då bredbandet gick igång. Med lite insider info så har man koll på BBB.
Igår firade vi in den nya lyan och det blev lyckat, fick en sån där härlig liten fylla, en sån där man inte minns haha.
Men vi e vuxna grääääbbs nu och det spårar aldrig ur ;) Hade iallafall skitkul och tackar alla för att ni kom, med fina paket dessutom :D !!! Man saknade givetvis ett gäng men det tar vi igen. Ni vet vilka ni är :)

Men men, nog om de.. bilder säger ju mer än tusen ord så jag tänkte här visa.

image120
Jeanette, jag och lille Elias (Jeanettes kusins barn). Kommer inte riktigt ihåg men jag tror detta var
Tommys födelsedag

image121
Den årliga kräftskivan, nisse bjöd på... ???... ???

image122
Elias har lärt att "något" är lika långt som avståndet mellan tummen och pekfingret. Micke fattar inte ;)

image123
Värdparet, alltid på G

image124
En styck Bävern special, Kräftsaft med Jeltzin Vodka och en liten läcker stjärt

image125
They look happy :)

image126
They look drunk !!

image127
På plats i Kalmar i Fille & Louise nya lya. Redigt najs :) Här laddar vi och fyller på inför bowling

image128
Team A-lagarna

image129
Väldigt välriktat rakt in i rännan

image130
Men vad gör de, sorger kan dränkas

image131
Istället för kattungar borde detta vara omslaget till "Sötast"-kalendern 2008

image132
Bäverns kameraflin :)

image133
Kalle ser lite seg ut, han käkade en 300-400g hamburgare dagen innan, välfylld med dressing och ost. Toan fick sitt.

image134
Majk o Lollo :)

image135
Micke ska satsa på ny karriär, akta dig Garth Brooks

image136
Mammas gravplats. Fattar fortfarande inte

image137
En rykande färsk Breivald. Min brorsdotter Anja :D

image138
mätt :)

image139
Jag och Jeanette firar 2 år på Rådhuskällaren i Malmö ! (GODAST MAT NÅNSIN)


image141
...med vänner.

image143
Bäverlyan töms. Det var med vemod som man plockade ihop allt. Har så många roliga minnen härifrån

image144
Men det nya stället blev ju bra :D

image145
Köket

image146
Min personliga maskot hittade sin plats i lägenheten :D

image147
Inflyttningsfest på gång, Me Like

image148
Lindoff, klart Coolast på festen haha

image149
Samling i köket

image150
Obligatoriska lufttrummor

image151
I all galenskap så håller Bävern koll i bakgrunden ;)

image152
Hanna, Micke o Sabina :) Sött

image153
Moves som dödar !!!

Vi var uppe i Jönköping också och firade Sulans 25 årsdag men jag har typ ett kort därifrån så därför hänvisar jag till hennes hemsida där det finns en hel del bilder från den festen. Det var riktigt kul iallafall och alltid lika kärt återseende.

ninzan.com

Det var meningen att jag och Fille skulle sjunga in låten jag pratat om i helgen men pga tidsbrist blev det inte så :(
Får kanske spela in det själv och se hur det blir.

Ha de brauuu alles !!


En låt jag upptäckte så sent som idag:

Jimmy Eat World - Dizzy

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad duktig du är bävern! Som uppdaterar med foton under hösten. Jag saknar er!!!!
Jag lovar att komma ner snart! Väldigt snart.

massa kramar från Bredbandsexperten ;)

2008-01-16 @ 10:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0